środa, 31 lipca 2013

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DOSTAŁAM OD SLASHA AUTOGRAF Z DEDYKACJĄ!!!!!!!!!!!!!




 Taaak tym chciałam się wam pochwalić ;P
Pytanie "skąd"? 
 Ano przed koncertem naszego Boga gitary w Katowicach, pewna stronka na Facebooku organizowała akcję. Wysyłamy zdjęcia, dodajemy krótką dedykację ect.... Wzięłam w tym udział, chodź tak naprawdę nie wierzyłam, że album dotrze do Slasha. Właśnie tak się stało, jednak administratorka i organizatorka jakimś sposobem sprawiła, że Slash (prędzej, czy później) album zobaczył i docenił. Wysłał 10 autografów z dedykacjami w ramach podziękowania za włożony trud i piękne wykonanie albumu, osobom, które mógł w nim podziwiać ;D Tak to historia ;)

13 komentarzy:

  1. WOW O.O
    zazdroszcze,ale praca musiałabyć piękna skoro Slash to docenił,gratuluje :):*


    PS.zapraszam do czytania mojego nowego opowiadania:
    http://doubletalkinjivemotherfucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAZDROSZCZĘ I GRATULUJĘ! :)
    szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  3. *.* sram tęczą gratuluję!!!! *___* Kurde sama bym tak chciała, o Boże, szczęściaro!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wysłałam zdjęcie xd Skąd się dowiedziałaś o tym? xd weź napisz mi na fb - https://www.facebook.com/hudson119950?ref=tn_tnmn dzieki xd

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOO GRATULUJĘ!!!!!!!!!!!! <33333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Autograf od Slasha ?!?!?!?!?!!!?!?!?! No, dużo sie spodziewałam po Tobie, czekając na tą niespodziankę, ale w życiu bym nie pomyślała że to coś AŻ takiego . ;o To tylko utwierdza mnie w przekonaniu że masz ooooooogromny talent. Piszę dopiero teraz, bo wcześniej nie dałabym rady napisać niczego w miarę konstruktywnego. ;D Chciałabym zobaczyć Twoją reakcję jak się dowiedziałaś . ;)
    Podpisuję się tak jak chciałaś.

    Rebel Inside

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie dowiedziałam się o tym w dość oryginalny sposób. Zapomniałam, że brałam udział w tej akcji i kiedy dziewczyna trąbiła na fan page'u, żeby zgłosiły się jeszcze dwie osoby, to miałam to gdzieś. Dopiero, jak wypisała imiennie o kogo jej chodzi z ciekawości do niej napisałam i kurde chodziło o mnie! Nie wiedziałam nawet, jaką niespodzianę ma na myśli. Dopiero na priv wyjaśniła, że Slash przysłał autografy! ;D Moja mina bezcenna XD Oczywiście pierwsze co to telefon do przyjaciółki w ryk, że to jest niemożliwe :P

      Nie pierwszy raz zdarzyło się, że miałam taki "bezpośredni" kontakt z jednym z moich idoli. W lutym napisał do mnie Myles, a w maju Jared Leto ;P

      Jak to się mówi, głupi ma szczęście :D

      Usuń
    2. Myles ?! JARED LETO ?!?!?! głupia nie jesteś na pewno, ale szczęścia masz coś za dużo . ;P

      Rebel Inside

      Usuń
    3. Tak się właśnie czasami zastanawiam, kiedy skończy się mój życiowy limit ;)

      Usuń
  7. zapraszam na nowy rozdział :)
    http://i-try-and-feel-the-sunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Też bym tak chciała!
    Dobra a teraz się trochę nie na temat wypowiem.
    Otóż wiem że chyba troszkę czytałaś moje wypociny więc jeśli miałabyś czas i chęci to proszę zajrzyj do mnie ponieważ znów zaczęłam pisać i opublikowałam coś zupełnie nowego ;)
    Także zapraszam
    Alex McKagan
    http://duff-give-me-a-whisper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://duff-give-me-a-whisper.blogspot.com/2013/08/2-samotnosc.html
      Mam tempo XD Już jest kolejny rozdział zapraszam

      Usuń
  9. Jezu, farciaro *.* Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń