niedziela, 14 października 2012

Wyniki sondy i co teraz...

Zrobiłam sondę, nie spodziewając się takiego wyniku.

 I co ja mam teraz zrobić, jak wy chcecie kontynuacji opowiadania nr 1 a ja go tak ładnie zakończyłam :( (udawany smutek :D). Dobra... jak tylko skończę opowiadanie o Slashu i Taylor (a ten moment zbliża się wielkimi krokami) postaram się (ale nic nie obiecuję) zabrać za kolejne rozdziały. Nowych czytelników zachęcam do zapoznania się z fabułą, a starych o just a little patience.

PS Oczywiście opowiadanie nr 3, czyli Nightrain to Sunset Strip ,póki mam wenę i udaje mi się jakoś zorganizować czasowo, będzie publikowane tak, jak dotychczas :)

9 komentarzy:

  1. Jejku, dlaczego opowiadanie o Slashu i Taylor się kończy? Buuuu ;(
    Idę się ciąć chmielem.
    Btw, u mnie nowy rozdział (;
    dont-cry-in-november-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie nie chcę kontynuacji pierwszego, ładnie się zakończyło i tyle. Myślę, że teraz mogłabyś ciągnąć to na siłę. c; Ale i tak będę czytać.
    Przyznam się, głosowałam za trzecim opowiadaniem - Nightrain to Sunset Strip. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rodział 7 na http://during-the-november-rain.blogspot.com/ . ^^

    ps. Sorrki, że tak późno informuję ... tak się złożyło, niestety.

    A i muszę ci powiedzieć, że nowy wygląd bloga jest genialny! Taki prosty i ... coś w stylu rysunku, ale właśnie dlatego mi się podoba. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ja też uważam, że nie ma sensu w ciągnięciu pierwszego na siłę, skoro skończyło się pomyślnie. A czytać będę i tak, ale nie chciałabym wywlekania tego, co zakończone, a wolałabym czytać Nigtrain to Sunset Strip i za nim też głosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zebrałam sie w sobie i wrzuciłam nowy rozdział, więc zapraszam :)
    http://my-hell-and-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda mi, że akurat o Slashu i Tay miało najmniej. Ja bardzo lubię to opowiadanie. Ale przyznam, że głosowałam na pierwsze bo to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://welcome-to-the-jungle-motherfucker.blogspot.com/ Nn u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, to ja Isbell1012. Chciałabym tylko cię poinformować, że coś się stało z moim mailem i usunął mi się blog. Staram się to naprawić :/

    OdpowiedzUsuń